Nowy rozdział w edukacji: „One, two, three – liczysz Ty III” w Gminie Przyrów z dofinansowaniem
Gmina Przyrów z dumą ogłasza, że projekt „One, two, three – liczysz Ty III”, realizowany przez Szkołę Podstawową im. Adama Mickiewicza w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Przyrowie, otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027 w zakresie Działania 6.2 Kształcenie ogólne w wysokości 330 723,50 zł. Całkowita wartość projektu wynosi 348 130,00 zł.
Głównym celem projektu jest wsparcie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, zwiększenie ich uczestnictwa w edukacji ogólnodostępnej oraz działania indywidualizujące proces kształcenia. Projekt obejmuje także pomoc dla uczniów uzdolnionych, oferując szeroki zakres zajęć rozwijających ich talenty.
W ramach projektu, realizowanego od 1 czerwca 2024 r. do 30 czerwca 2025 r., zaplanowano liczne działania edukacyjne. Wśród nich znajdują się zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego i matematyki dla uczniów klas I-VIII, a także zajęcia logopedyczne i korekcyjno-kompensacyjne. Uczniowie klas I-III będą uczestniczyć w zajęciach z kodowania, natomiast starsze klasy (IV-VIII) skorzystają z zajęć programowania. Projekt przewiduje także wsparcie psychologiczne, które ma na celu poprawę kondycji psychicznej uczniów.
Projekt „One, two, three – liczysz Ty III” jest ważnym krokiem w stronę integracyjnej i nowoczesnej edukacji, która odpowiada na potrzeby uczniów o różnym poziomie umiejętności.
Na skróty
Mobilnie w stałym kontakcie z gminą
Razem możemy więcej
Tworzymy przestrzeń dla wspólnoty i aktywnego uczestnictwa w życiu Naszej placówki. Uczymy się szanować siebie nawzajem oraz wspólnie rozwiązywać pojawiające się konflikty.
W dobrym kierunku
Wierzymy w znaczącą rolę szkoły i pozytywne relacje między uczniami a nauczycielami. Aktywnie inspirujemy, stawiamy wyzwania, wspieramy uczniów i siebie nawzajem, aby pozytywnie wpływać na rozwój przyszłych pokoleń.
Dostępny samorząd - granty